Der blev fejret jul i det lille hjem for godt og vel en uge siden. Jeg vil vældig gerne dele min jul.
Al pynt på træet i år var MIT og MIT ALENE!!! ;) Derfor, Masser fotospam!

Det sidste julepynt kreeres inden det går løs.
Tranebær på tråd.
Først skal træet vises..
.. Siden skal det spises..
Bro' der går amok i mine popcornsranker
Engle fra Sydafrika
Syngende pige fra Mainz
omme nomme nom!
Kugle med træer fra
Julens Glas.
Jeg købte de sidste af dem med træer men der er MASSER andre flotte ting.
Gaver fra mig til verden.
HamaHest ( min mor er TOSSET med den!)
MUMS. Rester. Flæskestegssandwich.
Jeg håber i alle derude i blogland har haft en fortryllende og smuk jul. Godt nytår også !