Viser opslag med etiketten perler. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten perler. Vis alle opslag

søndag den 29. januar 2012

Så er jeg klar med første D.I.Y

Der har jo været smadderstille her på bloggen det sidste stykke tid. Men jeg har så travlt med alle mine nye dejlige venner her i Mainz så...

Jeg har lavet mig en lille ( læs: meget omfattende!) DIY på mine perlepladebilleder. Jeg håber den er brugbar ;)

God uge - og en lille finurlighed på vejen.


Tumblr.com

fredag den 30. december 2011

Nu' det jul igen..

Der blev fejret jul i det lille hjem for godt og vel en uge siden. Jeg vil vældig gerne dele min jul.

Al pynt på træet i år var MIT og MIT ALENE!!! ;) Derfor, Masser fotospam!


 Det sidste julepynt kreeres inden det går løs. 
                                                                            Tranebær på tråd.
Først skal træet vises..
                                                                        .. Siden skal det spises..
                                                         Bro' der går amok i mine popcornsranker
                                                                       Engle fra Sydafrika
                                                                      Syngende pige fra Mainz
                                                                                omme nomme nom!
                                                                             Kugle med træer fra Julens Glas.
                                                   Jeg købte de sidste af dem med træer men der er MASSER andre flotte ting. 

Gaver fra mig til verden. 

HamaHest ( min mor er TOSSET med den!)
MUMS. Rester.  Flæskestegssandwich.



Jeg håber i alle derude i blogland har haft en fortryllende og smuk jul.  Godt nytår også !

mandag den 12. december 2011

Vinduespynt pt 3.

Ja, altså.. her oppe på anden sal med skråvægge det meste af vejen rundt er der kun tre vinduer. Ergo 3x vinduesudsmykning!

 Sidste udgave her foregår så på badeværelset fordi det er det eneste vindue tilbage. Og jeg tænker sådan, rent hygiejnisk, så er Hamaperlerne gode fordi jeg kan a) hælde kogendevand på b) desinficere og c) smie dem ud hvis det går helt galt!


Resultatet er jeg ret glad for faktisk !





...Flotte, Flotte neonkrystaller er det blevet til..



 PS. Hej til alle de nye der er hoppet på så pludseligt :O .. ihh hvor det glæder mig i vil følge med. SÅ må jeg hellere komme med noget godt jo ;)

søndag den 13. november 2011

The Golden One !

Her er så den færdige udgave af min clutch's søster færdig..
Hun er lige nummeret mindre end den spraglede men lige så dejlig !


Guld !!! 
YAY. 
Jeg flasher den for real når jeg har den på ud for at drikke coctails med mine guldbukser!

lørdag den 12. november 2011

Jul?



Okay. Jeg bliver nødt til at erkende at jeg ER gået i gang med julepynt.

 So far er det blevet til disse guirlander.

Svampe, flag og kagemænd. what to do next?





mandag den 24. oktober 2011

wonder item.

okay indrømmet, jeg er mega doven.

Derfor er det først nu det endelige resultat af min Clutch kommer op. Jeg er meget glad for den og dens anvendelsesmuligheder er mange. Den er holdbar og nem at bruge. den har både været i byen og på ferie. så den har haft travlt. derfor er jeg ved at lave den en søster i guld !



Jeg har simpelthen syet en lynlås i...

søndag den 25. september 2011

the progress...

Her er så en update på Perle Clutchen. im gonna love it ! Savnede den igår i byen :(


fredag den 23. september 2011

WIP

Jeg har kastet mig ud i lidt af et projekt..
Planen er at lave en clutch  i hamaperler ! jaah, jeg håber det lykkes for det tager søren dansema lang tid at sætte perlerne på snor. so far, efter en times tid ser resultatet sådan her ud.



søndag den 15. maj 2011

Verdens mest AWESOME sparebøsser


I made this.. en bitte smule inspireret af nogle billeder på Nettet, men ellers helt selv konstrueret.
Ideen her er "Kick- Ass" superhelten. gave til en ven :) 
jeg smider billeder op af min egen, når jeg får muligheden :)

Krea.


 Materialerne er ganske simpelt hamas miniperler og fiskesnørre.



 Armbåndende er en kende elastiske og kan laves i et væld af farver og mønstre. hurra.

onsdag den 30. september 2009

YAY


Idag har Siv fødselsdag. Surprisebrunch .. det ku man godt vænne sig til :D
- hun fik min perleplade. og hun elskede den :D



overarbejde. 400 for to timer. så kan man lige klare udgifterne til efterårsferie og studietur :D

søndag den 27. september 2009

this is why im hot






En af yndlingsbeskætigelserne er Perler . me love.
Her er 2x selvportræt og 1x Fratellino ( aka Lillebror)