Ny Poncho og nyt sandsæt skal der til ! INSANT LOVE!
Viser opslag med etiketten hækling. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten hækling. Vis alle opslag
torsdag den 15. marts 2012
Frühlingsdag...
En dejlig tid er over os hernede i det tyske. Solen skinner og man kan sidde udenfor og spise sin morgenmad for slet ikke at tale om hvor meget mere attraktiv legepladsen og skoven er blevet.
tirsdag den 13. marts 2012
Neon + sommer..
.. = PONCHO!!!
Mit allerførste "større" hækleprojekt er færdigt!
Jeg har hæklet mig en poncho i flot grønt uld med en lysegrøn kant. Jeg havde den igår på i skoven efter at have spist morgenmad med en ven. Dejligt solskin var det, bortset lige fra da billedet ovenover blev taget :)
Mit allerførste "større" hækleprojekt er færdigt!
Jeg har hæklet mig en poncho i flot grønt uld med en lysegrøn kant. Jeg havde den igår på i skoven efter at have spist morgenmad med en ven. Dejligt solskin var det, bortset lige fra da billedet ovenover blev taget :)
søndag den 15. januar 2012
WIP # 2
Jeg har kastet mig ud i lidt af et projekt. halleluja ! Et tæppe af granny squares. Jeg har selvfølgelig valgt at hækle dobbelt i det dyreste garn på markedet -.-' flot Katrine.
Nå. men.. Så far so good.
Derfor sker der ikke så meget andet. jeg hækler og hækler og hækler og...
Nå. men.. Så far so good.
Derfor sker der ikke så meget andet. jeg hækler og hækler og hækler og...
Gave til MIG
.. Fra min allermest trofaste bloglæser ( og ven)!
De mange nåle er min nisse kommet med i december. Ituiet er fra en blog jeg liiige finder et link til en af dagene. Jeg er Så glad for både itui og N der har sent det :)
De mange nåle er min nisse kommet med i december. Ituiet er fra en blog jeg liiige finder et link til en af dagene. Jeg er Så glad for både itui og N der har sent det :)
onsdag den 7. december 2011
Tæppe To go... eller noget om at kede sig.
Sådan.. uden at planlægge det er jeg gået i gang med lapper. ind til videre har jeg 14 tror jeg, men så løb jeg tør for garn :( Jeg håber at kunne lave mig et fint tæppe en eller anden dag.
tirsdag den 6. december 2011
Kreamood.
Min nisse, Julius, der jo som bekendt bor hos mig i øjeblikket har været så gavmild at binde mig denne FANTASTISKE gave.
Kreativiteten i mine fingrespidser kan næsten ikke vente men hvad SKAL man dog lave med alle de fine kugler??!?!?!
Mine bud? Dekorere mine hæklede pandebånd.
Det ene er gammel og vist før her.
Jeg modellerer lige.. eller.. flasher hvor lækker jeg er i mine "nye" pandebånd og Red Hot Chili Peppers t-shirt.
Jeg glæde rmig meget til at bruge dem begge hernede. Den der sne i taler om der hjemme har jeg som nok tænkt ikke set noget til. dog har jdet regnet to en halv dag :O nærmest det første regn jeg har fået i mine tre måneder hernede.
Kreativiteten i mine fingrespidser kan næsten ikke vente men hvad SKAL man dog lave med alle de fine kugler??!?!?!
Mine bud? Dekorere mine hæklede pandebånd.
Det ene er gammel og vist før her.
Det andet er NETOP færdigt af det blødeste angoragarn købt for 50 cent rullen
( der er gået 2 ruller til denne, så.. 15 kr for et angorapandebånd?! JO TAK!)
Jeg glæde rmig meget til at bruge dem begge hernede. Den der sne i taler om der hjemme har jeg som nok tænkt ikke set noget til. dog har jdet regnet to en halv dag :O nærmest det første regn jeg har fået i mine tre måneder hernede.
mandag den 14. november 2011
Simple living..
.. eller.. simple pimpin' up the day.
Detaljer gør alting federe. Her er en simpel ide. Jeg har monteret en karrygul hæklet blomst fast på en hårelastik og voila ! HELE projektet ( inkl at lede efter en elastik) tog ti min. WOW.
Og... jeg er stødt på disse virkelig fede lammeskindssko. og jeg SKAL have et par til efterår/forår. Men jeg kan ikke bestemme mig for hvilken farve.. anyone? help?
Udvalget er som følger.
Detaljer gør alting federe. Her er en simpel ide. Jeg har monteret en karrygul hæklet blomst fast på en hårelastik og voila ! HELE projektet ( inkl at lede efter en elastik) tog ti min. WOW.
Og... jeg er stødt på disse virkelig fede lammeskindssko. og jeg SKAL have et par til efterår/forår. Men jeg kan ikke bestemme mig for hvilken farve.. anyone? help?
Udvalget er som følger.
fredag den 23. september 2011
Dohh
Hvad man gør når man kun har rødt garn og en rest af hvid:
Svaret er flag of blomster.
Så må jeg udvide paletten når jeg kommer til Mainz i morgen.
speaking of..
..min nyligt fundne interesse for hækling..
jeg faldt over denne give away.. om ikke andet så vil jeg i hvert fald ønske mig bogen ( bøgerne) i julegave !!!!
Give away hos håndarbejdsom!
Bloggen kan i sig selv vældig godt anbefales.
jeg faldt over denne give away.. om ikke andet så vil jeg i hvert fald ønske mig bogen ( bøgerne) i julegave !!!!
Give away hos håndarbejdsom!
Bloggen kan i sig selv vældig godt anbefales.
Kom an kulde !
Efter et par dages arbejde er mit pandebånd endelig færdigt ! Det skal måske lige justeres, men jeg er SÅglad for resultatet.
mandag den 12. september 2011
Neon Ipod Itui.
Jeg har hæklet mig et itui til min ipod (hovedsageligt fordi det er dét jeg kan hækle). tråden er sådan noget tykt gøgl fra silvan der bruges til havearbejde ( eller noget?!) Jeg synes det er awesome. det gør min ipod let at finde. farven er MEGET neon agtig. nu skal ejg også lave en grøn. men til hvilket formål?!
Abonner på:
Opslag (Atom)


















