fredag den 2. december 2011

Vinduespynt pt 2... og lidt om nisser i en børnefamilie.

Ja altså, oppe på "min" andensalsal bor, ud over jeg, Div. besøgende gæster ( bedsteforældre, venner  af familien etc) og i øjeblikket også Nissen. Mange her i blogland har en nisse boende der kun viser han er der ved en lille dør. Den dør er jeg, her i huset, så heldig at være nabo til, og halleluja et rend af drenge der er op og ned ad trappen i øjeblikket. De skal jo liiiiige se om nissen har været der.

Nå, men det jeg ville vise var egentlig hvordan JEG har dekoreret mit naboværelse( altså, ikke nissens men gæsternes) Alt mit julepynt hernede fra er hængt op i den ellers så ensomme gardinstang.  se selv..








 Indtil videre er jeg nok MEST vild med mine glastræer. Jeg købte dem på marked af manden der havde lavet dem og hans kone og børnebørn. det gør det bare endnu mere specielt. Men jeg er vildt med  at de er unikke i mønster og farve. Desværre var der ikke flere end fire.
jeg er også glad for mit lidt småkiksede Mainz ornament.

der kommer GARANTERET mere ornament-spam.

3 kommentarer:

  1. Flot vindue - du skal vist med flyttebil, når du skal mod nord igen. Jeg synes rigtig godt om din Mainz kugle - fint minde.

    SvarSlet
  2. haha ja det er nok ikek helt skævt at jeg skal have transport på.. Tak mor, den skal jeg da også have imange mange år endnu. Ulla har også en. fordi min var så fin :)

    SvarSlet