fredag den 9. december 2011

Hjemmelavede julegaver

Mine to kusiner på 4 og 8 er begge i den alder hvor man som lille pige skal have sig et idol. En "pige" der er større end en, men ikke for voksen, og som kender en, leger med en, bekymrer sig om en og inspirerer en.

Jeg har til dels den plads hos de to. Når jeg er sammen med dem er jeg ikke i tvivl om de hører mig og ser min mindste bevægelse. hvad jeg gør vil de også gøre og hvad jeg siger er det rigtige. Det er et kæmpe ansvar som jeg elsker at have på mig.. Derfor er de "ofrene" for min hjemmelavede julegave.

Olga på 4 er en rigtig lille prinsesse. der må gerne være lyserødt og glimmer og hun er en rigtig lille kunstner.




Vera på 8 er derimod - PRÆCIS ligesom jeg var da jeg var yngre - tosset med grøn og naturfarvede ting. Hendes værelse er indrettet som jungel og den lysegrønnefarve skinner klart igennem.
Da jeg var lille var ALT hvad jeg ejede gerne grønt. skraldespande, sovesofa, vægge, blyantsholdere, lampeskærme, gulvtæpper, YOU NAME IT - lysegrønt ! Derfor er det lidt hyggeligt at se en minikopi af sig selv.



 Min nisse julius har givet mig papiret med mønster og glitterpapiret har jeg købt hernede.
Jeg har valgt at dekorere bagsiden af lapperne også  HVIS nu de f.eks skulle hænge i et vindue eller et andet sted hvor man kunne komme til at se bagsiden.  jup, ekstra arbejde til mig ! - nu håber jeg de kan li' dem.

ps. jo, jeg må gerne afsløre deres gave her for de eller deres mor ser ikke min blog. hi hi hi.

1 kommentar:

  1. Hvor lyder du bare sød, sikke heldig de to piger er at have dig i deres liv. Min datter ville ihvertfald være lykkelig :-D Det er nogen rigtig skønne ranker du har lavet, hvor er du god! :-)

    SvarSlet