onsdag den 6. juni 2012

Gotta Love Pinterest.

Tilbage !
Google syntes lige jeg skulle undvære mit login i en uge så jeg har ikke haft adgang til min lille blog :(

Nu sidder jeg så her, alene hjemme i det store hus med fødderne i fodbad og computeren på skødet. BLOGUPDATE!

I den sidste tid har jeg brugt UANEDE mængder af tid på pinterest.  Gotta love pinterest!  Her er det første jeg har fået ud af det.


Jeg er så glad for min nye nøglesnor. Mit største problem er pt jeg ikke har nogen nøgle.  Trækuglerne sad på min julegave fra Ulla & co.
Da jeg ike er så god til at tage credit for noget jeg ikke selv har fundet på er her linket til teknikken der er brugt.


1 kommentar:

  1. Jeg er også helt afhængig af pinterest. Man kan bruge så lang tid på bare at se billeder og suge idéer til sig.

    SvarSlet