onsdag den 15. august 2012

JUBIII.. GODE NYHEDER!

Okay, for nogle er det efterhånden od news men jeg bliver ikke træt af at nævne det og poster det derfor her ( og så er det vidst ikke helt gået op for mig endnu det virkelig sker dét her.

JEG ER BLEVET OPTAGET PÅ UNIVERSITET I MAINZ!





På ferie med min fader bliver jeg først ringet op af min mor der siger jeg er taget ind på CBS. hurra.

To dage senere skriver mor Ulla i Tyskland en sød sms om at jeg er optaget. Resten af dagen stod på sejrsdans.

Nu ligger papirerne her på stuebordet og venter på at kickstarte mit liv i det tyske uviversitetsunivers.

Studiet er American Studies som hovedfag og British studies som sidefag. Alt er på Engelsk  da jeg synes det lige var krads nok at læse på tysk.

Så tilbage skal jeg, til familien og bo. Jeg glæder mig til at have de tre dejlige drenge omkring mig og dejlige mennesker at omgåes med og en overordentlig dejlig familie at dele hus med. Alt i alt er jeg ovenud lykkelig. og glad. og.. åh ja..

2 kommentarer: