tirsdag den 7. februar 2012

det sure med det søde... men mest det HELT fantastiske.

Min oplader til mit kamera er forsvundet på mit værelse. Mit ellers så organiserede rod er efter en oprydning gået i kaos (kender vi det ikke alle sammen?) - det er så FARLIGT at rydde op altså ! 

Nå, men så er det jo godt at andre har taget billeder af hvad jeg har fået i min fødselsdagsgave. 
 Verdens Allerdejligste arbejdsgiver & reservefamilie overraskede mig med disse fire meget  flotte Helbak skåle. Jeg var HELT paf og havde slet ikke regnet med at få noget, og at så mor U kender mig godt nok til at vide at netop disse var hvad jeg ønskede mig i det skjulte er jo bare FANTASTISK

Jeg er tidligere blevet drillet af bror og fætter med min tendens til at græde af glæde når jeg åbner gaver, men her nåede jeg LIGE at holde igen.  Glad var jeg i hvert fald :)


Min Moster sendte mig via min mor 4 flere af Astrid Lindgren kopperne fra Rörstrand.
  Billederne har jeg lånt her og her

1 kommentar: