onsdag den 23. november 2011

Det har jeg lavet idag...

Jeg er ( heldigvis) ikke den eneste her i huset der har en lidt for vild forkærlighed for julepynt.
 Efter fruen i huset flashede sit nye julepynt og jeg klappede i mine små hænder MÅTTE jeg jo gøre hende kunsten efter og glo på julepynt på nettet.  Her er et lille udpluk.

   .. Jeg er vild med "skov og natur"-temaet. træer, nødder, blade . Dådyr, ræve, egern, etc et er LIGE mig... 
.. Lidt spas. Popcornene er her i huset. og de er SÅ flotte. Bretzlen er ærke tysk og de sidste to er bare lidt morsomme...

Kufferten forklarer mit år hurtigt - Sydafrika, Italien og nu Tyskland. Robotter er bare COOL. og bøgerne er totalt min mor. som jeg savner meget hernede <3


Mange af disse flotte ornamenter er fra Old World Christmas . de kan købes her og her - Her kan man også købe de der ikke er af OWC mørket. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar